Aventura 500 to motocykl stworzony do prawdziwie długodystansowych eksploracji, który dzięki dwóm niezależnym zbiornikom paliwa może przejechać do 1000 km bez tankowania. Przestań robić proste wycieczki i zamiast tego wytycz własną ścieżkę i przeżyj niezapomniane wrażenia!
Specjalnie zaprojektowany, aby uwolnić Cię od przyziemności, ten nowy motocykl ADV o pojemności 500 cm3, odpowiedni dla A2 i mocy 47 koni mechanicznych, ląduje na rynku z doskonałym wyposażeniem standardowym i wszechstronnością wpisaną w jego DNA. Aventura500 to model, który przenosi jazdę na inny poziom, oferując idealną równowagę między komfortem a sportowym charakterem, zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej, zarówno na drogach asfaltowych, jak i w terenie.
Zasięg do 1000 Km 2 niezależne i autonomiczne zbiorniki paliwa zapewniają łączną pojemność 40 litrów (20lt+20lt).
Przygotowany do jazdy Trial/Enduro W standardzie koła szprychowe koła 21" z przodu i 18" z tyłu oraz oponami bezdętkowymi.
7" Cyfrowy wyświetlacz 7-calowy wyświetlacz cyfrowy, odporny na kurz, błoto, wodę i wibracje, może być wyraźnie widoczny zarówno w dzień, jak i w nocy. Posiada interaktywne menu, za pomocą którego można uzyskać dostęp do Carbit ride i Mirror Connect, aplikacji, do których można podłączyć telefon i korzystać z ulubionego oprogramowania nawigacyjnego (Google Maps, Waze, Wikiloc, OsmAnd itp.).
Zawieszenie o wydłużonym skoku Zawieszenie o długim skoku (190 mm z przodu i z tyłu) z regulacją kompresji, odbicia i napięcia wstępnego.
Wyposażenie zabezpieczające Kompletne standardowe wyposażenie ochronne, w tym Przednie i boczne pałąki zderzeniowe, aluminiowe osłony dłoni, aluminiowa płyta poślizgowa, aluminiowa osłona chłodnicy.
Obrotowe podnóżki Obrotowe podnóżki zapewniają większy komfort i kontrolę dzięki możliwości odchylania, dostosowując się do idealnego kąta zarówno w pozycji stojącej, jak i siedzącej.
Zaawansowany układ hamulcowy ABS Zaawansowany przedni i tylny układ ABS * z możliwością włączania/wyłączania (*do jazdy terenowej). Podwójne pływające tarcze przednie o średnicy 298 mm z radialnie montowanymi zaciskami dwutłoczkowymi. Tylna pływająca tarcza o średnicy 240 mm z radialnie montowanym jednotłoczkowym zaciskiem.
SILNIK| Typ | 4-suwowy, rzędowy silnik dwucylindrowy o pojemności 500cc |
| Układ zasilania | Elektroniczny wtrysk paliwa |
| Liczba biegów | 6 |
| Chłodzenie | Chłodzony Cieczą |
| Rozruch | Elektryczny |
| Średnica cylindra skok | 67x67.8 mm |
ELEMENTY| Rama | Stalowa, o wysokiej wytrzymałości |
| Wahacz | Aluminiowy |
| Tylna rama pomocnicza | Zdejmowana, stal o wysokiej wytrzymałości |
| Przednie zawieszenie | Odwrócony widelec Ø43 mm z regulacją kompresji i odbicia bez użycia narzędzi |
| Skok przedniego zawieszenia | 190 mm |
| Tylne zawieszenie | Monoshock z regulacją kompresji, odbicia i napięcia wstępnego sprężyny |
| Skok tylnego zawieszenia | 190 mm |
| Kierownica | Ponadgabarytowy aluminiowy stożek, 28 mm |
KOŁA| Przednia opona | 90/90-21" typu Trail |
| Tylna opona | 150/70-18" typu Trail |
| Felgi | Szprychowane, bezdętkowe |
HAMULCE| Przednie hamulce | Podwójna tarcza pływająca Ø298 mm |
| Tylne hamulce | Tarcza pływająca Ø240 mm |
| ABS | System ABS (przód/tył), włączany/wyłączany (do użytku w terenie) |
WYMIARY| Rozstaw osi | 1440mm |
| Długość | 2200mm |
| Wysokość | 1370mm |
| Szerokość | 860mm |
| Wysokość siedziska | 840mm |
| Waga na sucho | 190 Kg |
| Zbiornik paliwa | Podwójne zbiorniki do wyboru, 20 l centralny + 20 l pod siedzeniem (łącznie 40 l) |
WYPOSAŻENIE| Oświetlenie | Pełne ledowe |
| Amortyzator skrętu | TAK |
| Wskaźnik temperatury | TAK |
| Poziom oleju | TAK |
| Wskaźnik biegu jałowego | TAK |
| Cyfrowy wyświetlacz | TAK |
| Ochrona pojazdu (gmole) | TAK |
| Ochrona silnika (płyta) | TAK |