Ponadczasowy design właśnie stał się lepszy. Całkowicie nowy C1002V redefiniuje estetykę motocykla typu cruiser, pozostając jednocześnie wiernym swoim klasycznym korzeniom motocyklowym. Napędzany ryczącym silnikiem V-twin o pojemności 997 cm3, ten nowoczesny krążownik posiada rozluźnioną sylwetkę i zapewnia wspaniałe osiągi na drodze.
Ryczący silnik V-Twin Sercem tego motocykla jest potężny silnik V-twin o pojemności 997 cm3 z cylindrami ustawionymi pod kątem 80°. Nie osłonięta rama eksponuje mocny silnik o mocy 70 kW przy 7600 obr./min, dzięki któremu C1002V jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 198 km/h. Chłodzony cieczą silnik, 6-biegowa skrzynia biegów i napęd za pośrednictwem paska zębatego, zapewniają niezawodną i dynamiczną jazdę. Reflektor w stylu vintage Centralny reflektor składa się z czterech pojedynczych świateł o okrągłym kształcie, które zapewniają klasyczny wygląd i lepszą widoczność. Hamulce tarczowe J.JUAN z ABS Przednie koło posiada wirniki dwutarczowe wyposażone w technologię ABS dla bezpieczniejszej i bardziej przewidywalnej siły hamowania. 5-calowy wyświetlacz TFT Kolorowy 5-calowy wyświetlacz TFT wprowadza nową technologię do konstrukcji inspirowanej starą szkołą, dzięki czemu możesz łatwo zobaczyć wszystkie dane dotyczące jazdy. Podwójne siedzisko Umieszczone wysoko siedzenie pasażera służy również jako oparcie dla kierowcy, a podnóżki zapewniają klasyczną, zrelaksowaną pozycję kierowcy cruisera. Stabilna i spokojna jazda Ultra szeroka tylna opona przenosi moc na nawierzchnię i zapewnia doskonałą pewność na drodze. Podwójny wydech Obniżone podwójne rury wydechowe uzupełniają charakterystyczny wygląd C1002V jako niestandardowego cruisera z charakterem.
Pojemność skokowa (c.c)
997
Typ
V-twin cylinder/4-suw/8V
Średnica x Skok
92×75
Moc
88.4KM/7500 r/min
Maksymalny moment obrotowy
89Nm @ 5250 r/min
Stopień sprężania
10. 3:1
Układ paliwowy
EFI
Układ zaworów
SOCH
Zapłon
TCI
Starter
Elektryczny
Układ smarowania
Smarowanie rozbryzgowe pod ciśnieniem
Układ chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
6-biegów
Przeniesienie napędu
Pas
Sprzęgło
Sprzęgło poślizgowe
Rama
Podwójna kołyska
Przednie koło
Stop aluminium
Przednie zawieszenie
Upside-down, bez możliwości regulacji
Skok przedniego zawieszenia (mm)
137
Przednia opona
Metzeler 130/70R18
Tylne koło
Stop
Zawieszenie tylne
Amortyzator mono-shock Pro-link, regulowany
Skok zawieszenia tylnego (mm)
52.5
Tylna opona
Metzeler 240/40VR18
Przednie hamulce
Tarcza z ABS
Średnica hamulca przedniego (mm)
320
Tylne hamulce
Tarcza z ABS
Średnica hamulca tylnego (mm)
300
Wysokość siedziska (mm)
680
Rozstaw osi (mm)
1665
Długość (mm)
2380
Szerokość (mm)
918
Wysokość (mm)
1135
Prześwit (mm)
150
Pojemność zbiornika paliwa (L)
22
Maksymalna prędkość (km/h)
198
Maksymalna ładowność (Kg)
180
Akumulator
12 V, 14 Ah
MCU (Moduł komunikacyjny)
Motwi M-link GPS, Globalna aktywacja
Funkcje aplikacji
Lokalizacja w czasie rzeczywistym, trasy i statystyki, czat i inne
Opcje antykradzieżowe
Czujniki drgań i ruchu z funkcją zdalnego odcięcia