Wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Motocykle » Fantic XEF 250 Enduro Trail 4T
Fantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4T
Fantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4TFantic XEF 250 Enduro Trail 4T
WyprzedażPolecamy

Fantic XEF 250 Enduro Trail 4T

Dostępność:Dostępny

Stan produktu:Nowy

Cena: 26 000 zł

Cena poprzednia: 28 300 zł

Cena katalogowa: 28 300 zł

Oszczędzasz: 2 300 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
Fantic XEF 250 Enduro Trail jest inspirowany wyścigami pod każdym względem.
Wyposażony w 4-suwowy silnik o pojemności 250 cm3 i EFI (elektroniczny wtrysk paliwa), posiada nowy ECU i układ wydechowy Arrow Euro5. Nowość również przednia osłona ​​ze światłem Full Led, które oświetli Twoje trasy nawet w najciemniejszych warunkach.

Nowy Fantic XEF 250 Trail Enduro jest wyposażony w 4-suwowy silnik chłodzony cieczą o pojemności 250 cm3 z elektronicznym wtryskiem paliwa i zupełnie nowym ECU. Wydech i tłumik Arrow zgodne z normą Euro5.

Podwozie - Rama ze stali CrMo w Enduro XEF została zoptymalizowana pod względem sztywności dzięki umieszczeniu nowych wzmocnień z korzyścią dla jazdy. Enduro 250 XEF jest wyposażony w widelec FANTIC FRS 43 mm USD wywodzący się z wyścigów oraz monoshock FANTIC FRS 250 Piggyback — naprężenie wstępne i regulacja hydrauliczna.
Wahacz wykonany jest z aluminium o zmiennej sekcji i zdejmowanej tylnej ramie. Opony enduro 90/90x21 - 120/90x18 montowane na felgach aluminiowych.
Mocne i modułowe przednie tarcze hamulcowe 260 mm i tylne 220 mm.

XEF 250 Trail Enduro to motocykl dla tych, którzy chcą zmierzyć się z technicznymi trasami terenowymi, z komponentami podobnymi do modeli wyścigowych. Wyposażenie obejmuje przedni widelec Red Fantic FRS 43 mm, tylne zawieszenie FSR z piggy back, regulacja napięcia wstępnego i hydraulicznego, aluminiowy wahacz, anodowane zabezpieczenie pompy hamulcowej tylnego hamulca, potrójne zaciski obrabiane CNC, wyścigowy układ hamulcowy z regulowanym zasięgiem, anodowany na czarno tłumik, osłony przednie.
Nowa osłona przednia posiada w pełni LED-owy reflektor.

Silnik:
Jeden cylinder 4T Euro5, chłodzony cieczą
Moment obrotowy: 18,6 Nm to 6.750 rpm
Pojemność: 249.6 cc
Średnica cylindra: 77 mm
Skok tłoka: 53.6 mm
Rozrząd: SOHC 4-valve
Zapłon: Electronic
Starter: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6
Sprzęgło: Mokre wielotarczowe
Wydech: Kolektor i tłumik Euro5 ARROW
Spalanie: 3,6 l/100 km
CO2 Emission : 84 g/km

PODWOZIE
Rama:
Stalowa rama CrMo
Rama pomocnicza: aluminium
Wahacz:
Aluminiowa, zmienna sekcja i progresywne ogniwo
Opony:
90/90x21 - 120/90x18
Koła:
Aluminium anodowane na czarno
Hamulce:
Dysk „Fala” “Wave” ø260mm - Dysk „Fala” ø220mm
Zaciski potrójne: Aluminiowe, wyścigowe potrójne zaciski CNC

Przednie zawieszenie:
FANTIC FRS ø43mm USD, konfiguracja wyścigowa, denko widelca z kutego aluminium
Tylne zawieszenie:
FANTIC FRS 125 Piggyback – napięcie wstępne i regulacja hydrauliczna
Kierownica: ø28 aluminium

CAŁKOWITE WYMIARY
Długość: 2100mm
Wysokość siedzenia: 915mm
Rozstaw osi: 1420mm
Sucha masa: 122 kg
Zbiornik paliwa: pojemność 7,5 l

Rocznik:2022

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl